عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



سلام عزیزانی که به وبلاگ من سر میزنید.امیدوارم از وبلاگ من خوشتون بیاد. در این وبلاگ هرگونه عکس ، جک ، دانستنی ها ، ضرب المثل ، چیستان ، چیستان های فکری و ... وجود دارد . با تشکر فراوان (سعید)

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان JOke--ChiSTan--DanEsTani Ha و آدرس joke-chistan.LoxBlog.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






آمار وب سایت:  

بازدید امروز :
بازدید دیروز :
بازدید هفته :
بازدید ماه :
بازدید کل :
تعداد مطالب : 644
تعداد نظرات : 23
تعداد آنلاین : 1

Alternative content


آمار مطالب

:: کل مطالب : 644
:: کل نظرات : 23

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 1
:: تعداد اعضا : 4

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز :
:: باردید دیروز :
:: بازدید هفته :
:: بازدید ماه :
:: بازدید سال :
:: بازدید کلی :

RSS

Powered By
loxblog.Com

AxE - JOke - ChiSTan - DanEsTani Ha

آرزوی ماشین پرنده به حقیقت پیوست + (عکس)
یک شنبه 29 خرداد 1390 ساعت 10:55 | بازدید : 348 | نوشته ‌شده به دست سعید | ( نظرات )

آرزوی ماشین پرنده به حقیقت پیوست + (عکس)

رویای بسیاری از طرفداران پرواز در نهایت به واقعیت تبدیل شد! اکنون هر کسی با پرداخت ۱۲۵ هزار پوند تا ۱۶۰ هزار پوند مالک خودرویی خواهد شد که در صورت نیاز می تواند با آن پرواز کند.به گزارش خبرگزاری مهر، شرکت “ترافوجیا” را به یاد دارید؟ شرکتی که از سالها قبل در تلاش بوده است تا طرح خودروهای پرنده خود را به واقعیت تبدیل کند؟

این شرکت اکنون تولید محدود خودروی پرنده ترنزیشن خود را آغاز کرده است، خودروی پرنده ای واقعی با بالهای تا شدنی که این شرکت امیدوار است بتواند سالانه ۲۰۰ دستگاه از آن را به فروش برساند.

رویای
ماشین پرنده به حقیقت پیوست | www.taknaz.ir

 

“کارل دیتریخ” مدیر شرکت “ترافوجیا” می گوید: بسیاری از مردم می گفتند هرگز امیدوار نبودند این خودرو بتواند روزی پرواز کند. اما ما اکنون خودرویی داریم که می تواند در جاده ها حرکت کند و در آسمانها به پرواز درآید و در مدت زمانی میان دو تا ۲۰ ثانیه تغییر شکل دهد.

رویای
ماشین پرنده به حقیقت پیوست | www.taknaz.ir

ترافوجیا که ترجمه لاتین عبارت “فرار از زمین” است توسط دیتریخ و گروهی از خلبانها و مهندسان پرواز پایه گذاری شد. این شرکت که بخشی از آن به وزارت دفاع آمریکا نیز وابسته است، اکنون به آرامی خود را برای فروش خودروهای پرنده اش آماده می کند.

رویای
ماشین پرنده به حقیقت پیوست | www.taknaz.ir

مالکان خودروی پرنده ترنزیشن پیش از اینکه بتوانند بالهای خودروی خود را باز کرده و به پرواز درآیند، باید دوره ۲۰ ساعته آموزشی را پشت سر بگذارند، اما به گفته اولین فردی که در سال ۲۰۰۹ این خودرو را بر فراز شهر نیویورک به پرواز درآورد، راندن ترنزیشن بسیار ساده و آسان بوده و هرکسی می تواند آن را انجام دهد.

رویای
ماشین پرنده به حقیقت پیوست | www.taknaz.ir

محدوده پرواز این خودروی پرنده به اندازه ای است که می توان با استفاده از آن از لندن به زوریخ سفر کرد، فاصله ای در حدود ۸۰۴ کیلومتر و سرعت حرکت آن نیز ۱۸۵ کیلومتر بر ساعت خواهد بود. این خودرو از صفحه کنترل لمسی برخوردار بوده و در محفظه بار آن زمین گلفی تعبیه شده است.

رویای
ماشین پرنده به حقیقت پیوست | www.taknaz.ir

در صورت بسته بودن بالها می توان سوخت مورد نیاز ترنزیشن را در هر پمپ بنزینی تامین کرد و یا آن را در هر پارکینگ معمولی پارک کرد. ایمنی خلبان این خودروی پرنده نیز در شرایط اضطراری توسط چتر نجاتی داخلی تامین می شود. با این حال در صورت بروز بدترین خطرها نیز خلبان می تواند بر روی زمین فرود آمده، بالهای خودرو را جمع کرده و در میان جاده به راه خود ادامه دهد.

از دیگر ویژگی های این خودرو می توان به درهای خودکار، دو سرنشینه بودن، بالهای خودکار الکترومکانیکی و داشتن زمین گلف اشاره کرد. همچنین در بخش ایمنی خودرو نیز می توان به چتر نجات برای کل خودرو و تجهیزات پیشرفته هوانوردی اشاره کرد. ارتفاع خودرو در هنگام رانندگی دو متر، عرض آن ۲٫۳ متر و طول آن ۶ متر خواهد بود و در هنگام پرواز، این ابعاد به ترتیب ۲، ۸ و ۶ متر تغییر پیدا خواهند کرد.



:: موضوعات مرتبط: آرزوی ماشین پرنده به حقیقت پیوست + (عکس) , ,
|
امتیاز مطلب : 24
|
تعداد امتیازدهندگان : 11
|
مجموع امتیاز : 11

تعداد صفحات : 1
صفحه قبل 1 صفحه بعد